Pages

Wednesday 21 September 2011

YangTerpilih....

Salam n Salam Sejahtera semua



- Pagi tadi baru tunjuk lagu dekat en Aziz. Orang lain semua dah approve lagu nye. Dah lama tak aktif dengar lagu so lambat sikit la bila orang suruh pilih lagu yang sesuai untuk dibuat lagu motivasi. Tapi, akhirnya saya jumpa juga sebuah lagu lama yang pernah menjadi lagu kegemaran saya. 
- Anda pernah dengar lagu The Reason nyanyian kumpulan Hoobastank tak? 
Pertama kali saya dengar lagu ni masa di Matrik. Videoklip dia pun dah cukup menggambarkan makna lagu tersebut. 
            "Because of you, i changed and because of you i changed again"
Itu la tema lagu tersebut. jangan lupa ye dengar lagu tu. anda boleh tujukan lagu tu kepada siapa sahaja yang anda suka tapi saya lebih suka fokus kepada ibu bapa yang juga punca perubahan anak2 dan demi ibu bapa anak2 ingin berubah. insyaAllah...
sekian dahulu dari saya, Si Gadis Ungu. semoga bertemu lagi di lain masa
Assalamualaikum dan Salam sejahtera 

0 comments:

Post a Comment